reklama

Choďte už ale všetci do čerta

Nie je to ani týždeň, čo tete Kornúthovej ukradli odkvapovú rínu a od tej doby je v médiách snáď každý deň niečie vyjadrenie, akéže to bolo od nej rasistické a nepekné. Áno, bolo to ... nepekné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes som natrafil na videoblog pani Kolesárovej z Dobrého anjela. Určite si ho pozrite. Nehovorím, že zle alebo úplne mimo, ale problém je, ako obvykle, úplne niekde inde.

Odborníci na všetko

Na slovensku je každý odborník. Ak na nič iné, tak aspoň na cigáňov. Každý predsa vie najlepšie čo s nimi. Najmä ak ich nemá za susedov. Ja som ich mal o dva byty vedľa zopár rokov a ani mi to tak neprišlo. Samozrejme, ich mentalita je iná, než tá, na ktorú som zvyknutý. Hovorme tomu špecifikum etnika. Na môj vkus sú trochu hlučnejší a je ich obvykle po kope viac. Nič iné som si nevšimol. Vždy sme sa pozdravili, prehodili pár slov a bolo. Verte mi, tí ľudia nepotrebujú svojho ochrancu, splnomocnenca, ombudsama ani eurofondy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bez prívlastkov

Pani Kolesárová sa vyjadrila, že sú v zásade tri možnosti ako sa postaviť k rómskemu problému. Buď budeme trpieť, ignorovať alebo strielať. Avšak ani jedna z nich nie je dobrá. Úplne stačí, ak sa naučíme hovoriť bez prívlastkov (rozumej označovania rasy, vyznania či presvedčenia). Bolo by celkom komické, ak by niekto v hlavných správach hovoril o skupine podnapitých homosexuálov, ktorí vykradli miestnu trafiku. Pritom je to to isté. Kľudne si v tej vete vymeňte homosexuálov za kresťanov. Ha a už to také smiešne niekomu možno nepríde.

Neexistuje

A po druhé, rómsky problém neexistuje. Existuje len problém slabej vymožiteľnosti práva. A v tom sme na slovensku experti. Neviem si predstaviť, kde inde na svete sa dá beztrestne stavať na cudzom pozmenku. Pritom nezvalujme to všetko na zlú legislatívu. Nie je dokonalá, ale možnosti predsa sú. Lenže do toho osieho hniezda sa nikomu nechce pichnút.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže posolstvo: priatelia, prosím bez predsudkov a na všetkých rovnakým metrom.

Video blog: http://video.tyzden.sk/eugen-korda/2014/05/18/zastrel-toto/

Richard Willmann

Richard Willmann

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neskor napisem Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu